vrijdag 4 juli 2014

down to date 1 april

hoi
ik laat bij deze weten dat ik volgende week donderdag niet kom om te helpen met koken.
waarom
waarom niet
ik ben een homo
en
vandaag zei …  me wat woorden na de maaltijd
en
zo schrijf ik dit dus
ik kan daar niet mezelf zijn
abc
praten
ik ben een homo
zo schrijf ik dit dus
op internet
ik schrijf veel blogs
op internet kan ik mezelf zijn
samen
ik ben niet alleen
misschien dat ik ergens anders wel vrijwilliger kan zijn waar een match is
die 250 bonus voor een jaar inspanning vond ik fantastisch
ik deed het graag voor die 250 euro
maar volgend jaar hoef ik hem niet die bonus
vriendelijke groeten,
erik-paul
ervaringsdeskundig
o.a. in roken
ben gestopt met roken
1 april

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

one8

one8
nitya en krishnamurti

homogay

homogay
krishnamurti en nitya

1 april

ii smoked the last sigaret
2 july 2014
i
en
i
=
toady en cai
8

wave

en
swing