zaterdag 19 juli 2014

knowing wisdom understanding

vr 18 jul 2014, 05:30

’Waarom donder ik ALTIJD van mijn wolk?’

AMSTERDAM - 
Het leven van GORDON (46) kent grote hoogten, maar even zo vaak diepe dalen. „Steeds als ik in een positieve flow zit, donder ik van mijn wolk”, zegt de zanger/presentator, die tijdens opnames van Geer & Goor, waarheen, waarvoor in Turkije met een ambulance moest worden afgevoerd. „Zodra ik als een raket ga, gebeurt er weer iets. Om moedeloos van te worden.”
telegraaf internet

-------------------------
what shall we write gordon,
lucky dipper
cheating
charlatan(s) 
toady en  cai
(w)
we cheat you gordon
en
path yourway
coach yourself
judge yourself
experience
expertise
explore
wish
how to bexome naive wise
gordon
1 april
vivo vivo
bexome?
vivo father x




5 opmerkingen:

one8

one8
nitya en krishnamurti

homogay

homogay
krishnamurti en nitya

1 april

ii smoked the last sigaret
2 july 2014
i
en
i
=
toady en cai
8

wave

en
swing